torstai 28. huhtikuuta 2011

Persikoblom och Jopo

Jag har fått njuta av ett blommande persikoträd, eller rättare sagt en persikobuske, under en veckas tid nu.
Jag blev otroligt överaskad då jag märkte att det hade massor av blomknoppar.
Drömmen om egna ekologiska persikor håller på att gå i uppfyllelse :)

Barnen har fått kilometersmätare på sina cyklar ikväll vilket ledde till att det är ännu roligare att cykla. Båda barnen håller på och växer ur sina cyklar men ännu så är följande storlek lite för stor. Vi gick igenom uthusen och hittade faktiskt cyklar åt båda barnen för nästa sommar.
Kan en cykel bli mer retro än denna?


Jag har ingen aning om hur gammal den är men jag minns den var gammal och rostig redan då jag var liten :D
Dottern önskar måla den rosa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti